29 Ağustos 2007 Çarşamba

Deniz Uğur Sunat Biyografi


Gerçek Adı: Deniz Uğur
Doğum Yeri: -
Doğum Tarihi: 01.01.1973
Boy : 1.68 m

Onu Ünlü Yapan Ne? Benimle Evlenir misin? adlı Tv Dizisindeki Esra rolü ile ünlenmiştir.

Ailesi:
Babası: Mete Uğur, Opera Sanatçısı
Oğlu: Engin Deniz.
Büyük Halası: Keriman Halis

Ödüllerinden Bazıları:
1997: 9. Ankara Film Festivali; Umut Veren Yeni Kadın Oyuncu, Bir Erkeğin Anatomisi

Eğitim:
- İstanbul Üniversitesi; Devlet Konservatuarı, Tiyatro Bölümü

Meraklısına...

  • 21 yaşında konservatuarı bitirdikten sonra Tiyatro İstanbul'da, Çetin Ceviz oyunu ile profesyonel tiyatro hayatına adım atmıştır.
  • Kent Oyuncuları ve Tiyatro İstanbul topluluğuyla, çeşitli tiyatro oyunlarında başrol oynamıştır.
  • Çeşitli Tv Dizilerinde rol alan Deniz Uğur eşini kaybettikten sonra uzun bir dönem çalışmamış ve psikolojik tedavi görmüştür. Daha Sonra "Yağmur Zamanı" adlı diziyle tekrar ekranlara dönmüştür.
  • Eşi, Çanakkale'deki yazlıklarında, gürültü yüzünden tartıştığı komşusu tarafından öldürülmüştür
  • Kocasının ölümünün ardından uzun süre ona mektuplar yazmıştır.
Tüm Filmleri:

  • Baba Oluyorum (2007) (TV dizisi)
  • Hayatım Sana Feda (2006) (TV Dizisi)
  • Sahte Prenses (2006) (TV Dizisi)
  • Yağmur Zamanı (2004) (TV Dizisi)
  • Zümrüt (2004) (TV Dizisi)
  • Bana Şans Dile (2001)
  • Benimle Evlenir misin (2001) (TV Dizisi)
  • Bir Erkeğin Anatomisi (1997)

Hiç yorum yok: